tirsdag den 30. juli 2013

Første konkurrence på bloggen!

I anledning af at bloggen nu har været igang i én uge (yay), må det være på plads med en lille konkurrence :)

Den glade giver af gaver er Silly U, som er et lækkert dansk design, der består af babylegetøj, sengetøj, skæve figurer og andre finurlige ting til børneværelset. Yderligere består det også af en masse figurer der inviterer til leg og venskab, og som stimulerer barnets udvikling og sociale færdigheder.
Personligt er jeg selv vild med alt fra deres Forest-serie, især deres opbevaringskasser og kuffertsæt! Det er så sødt og ville passe perfekt en på Karlas værelse! Heldigvis kan to af jer læsere, være så heldig at vinde henholdsvis et kuffertsæt til dreng og opbevaringskasser til pige.

Kuffertsæt til drenge



Opbevaringsbokse til piger

 For at deltage i konkurrencen, skal i gøre 3 ting:
  •  Skrive jeres mail i kommentarfeltet samt om i ønsker til dreng eller pige
  •  Være faste læsere via Bloglovin.

Jeg trækker en vinder på søndag d.4 august. Held og lykke! :)

HUSK NAVN OG E-MAIL ADRESSE!

6 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Det vil jeg da super gerne vinde til min dreng :-)

    mette.krogkar@gmail.com

    Mvh. Mette krogkær

    SvarSlet
  3. vil gerne vinde til min søn :)

    Deawix@gmail.com

    Dea Skaarup

    SvarSlet
  4. Charlottedam@live.dk

    Til min datter

    Charlotte Nielsen

    SvarSlet
  5. Dem ville mine drenge blive glade for!
    dahlpost@profibermail.dk

    Mvh Pernille

    SvarSlet
  6. Det kunne min datter rigtig godt tænke sig!

    Katrine Nielsen

    Katnel@gmail.com

    SvarSlet