søndag den 28. juli 2013

Nye bukser

Forleden var jeg nede i byen for at slå noglet tid ihjel inden jeg skulle mødes med en veninde. I den forbindelse var jeg forbi butikken Zizzi, hvor jeg fandt disse skønne blonde bukser:



Jeg er en af dem der har sat røv for tidligt, og kan derfor godt have svært ved at finde bukser, der sidder ordenligt. Jeg har i lang tid ikke ville købe tøj i Zizzi, da jeg - ærlig talt - synes det var pinligt at gå i en butik for store piger! Og så har jeg altid haft en fordom om, at tøj derfra er sindssygt kedeligt og telte-agtigt.
Efter jeg har født har kiloene placeret sig lidt anderledes, og jeg gider ikke, og gå i bukser jeg er ved at dø af iltmangel i. Så derfor tog jeg en tur i Zizzi og kiggede, hvor jeg fandt denne drøm af et par bukser. Det er tætsiddende sorte bukser med et lag af blonde udenpå der sidder løst!
Jeg er nu blevet tilhænger af bukser derfra, og hey! - Så er jeg en str small derinde ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar